Nyári élményeim Amerikában

Szeretném majd az indulásomtól egészen az utolsó kint töltött napomig beszámolni az élményeimről tippekről stb.. Ill hogy a barátok is nyomon tudják követni hogy mi van velem:)

IndaFotó képek

Csak úgy...

2009.07.26. 20:47 | miss suzy | 1 komment

Sajnálom és előre is millió bocsanatkérés meg esedezés hogy nem voltam de nyomos indokom volt rá ugyanis beteg voltam és sajna dolgoznom kellett,nem kaptam egy szabadnapot sem és ami volt kis szabadidöm azt alvással töltöttem, mert a gyógyszer nagyon durván kikészitett.De most már jol vagyok talán megmaradok :P

Megint eltelt egy bő hét és ujra holnap szabadnapom lesz amit már nagyon várok mert hulla vok..Már visszafele számoljuk Dorival a napokat :D Már nincs sok hátra!!!!

Minden kezd körvonalzodni az nyaralásommal kapcsolatban..Ja igen ha nem mondtam volna még,megyek a niagara vizeséshez, washingtonba meg philadelphiába :D:D:D Holnap megyek beszélek a fönökkel és elintézzük a jegyváltoztatásom meg a biztositásom ugyanis kifizetették velem a gyogyszert amit kaptam és nem is volt olcsó 36 dolcsi...Na de mindegy ez van elintézem nincs gond :D:D

Már nagyon várom hogy ujra a barátokkal lehessek mindenki hiányzik,nem ugyanaz mint otthon:D:D

Remélem mindenkinek csodásan telik a nyara és valahol egy medence mellett hüsöltök épp!!!Itt az idö kimondottan hitvány hol esik és hideg van, hol dög meleg majd az egyik pillböl a másikba ujra szakad az eső...

Most megyek de igérem odafigyelek és rendesen irom a blogom!!!

Sok puszko nektek!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szepzsuzsanna.blog.hu/api/trackback/id/tr471269851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missJones 2009.09.25. 16:10:55

Zsuzsi....hát mi lesz? Be se fejezed?:)
süti beállítások módosítása